zaterdag 20 juli 2013

Zaterdag 20-07-2013
Er staat nog steeds een straffe wind uit het noordoosten, voor mij de verkeerde richting. Ik ben dan ook nog in Duinkerken gebleven. Vanmiddag een lange wandeling gemaakt in een deel van de stad waar ik  nog nooit geweest was. Dat zag er mooi uit met grote oude gebouwen en er was een markt door heel het centrum. Daar heb ik op een terrasje een paar Leffe’s gedronken en daarna nog even wat boodschappen gedaan. Vervolgens terug gewandeld naar de boot. Rond zeven uur kwam er nog een Dehler 39 naast mij liggen.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Henk,

    Vanwege de drukte geen tijd gehad om de laatste tijd je blog te lezen. Vermoedelijk kom je zo langzamerhand terug naar Nederland, om daar vervolgens verder te zeilen ? Je hebt immers nog een paar weken. Wij gaan 2 aug. weg. Een week op vakantie naar Zeeland.

    Groet,
    Emmy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Emmy,

    Ja, ik ben weer op de terugweg, vandaag in Blankenberge aangekomen, morgen naar Nederland, welke plek moet ik nog even uitzoeken, dat is afhankelijk van de stroming en de weersverwachting.
    Alvast een prettige vakantie toegewenst.
    Groetjes, Henk.

    BeantwoordenVerwijderen