zaterdag 13 juli 2013

Zaterdag 13-07-2013

De markante spinakertower in Portsmouth
Weer een mooie zonnige dag! Na het douchen heeft Tiede zijn spullen bij elkaar gezocht en ingepakt. Eerst nog even samen koffie gedronken en daarna is hij naar de pont gelopen om naar de trein in Portsmouth te gaan. Ik heb nog even tijd om te beslissen wat ik vandaag ga doen. Ondertussen heb ik de blog weer bijgewerkt. Omdat ik mijn rug even wat rust gun, blijf ik nog een dagje in Gosport. Morgen waarschijnlijk naar Brighton.

2 opmerkingen:

  1. lieve opa heb je veel plezier? Gaat het goed op de vakantie? Ik ben nu bij oma en ik blijf heel lang. Groetjes Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Annika,
    Het is heel leuk en het gaat erg goed. Ik ben vandaag de zee overgestoken van Engeland naar Frankrijk en ga zaterdag misschien verder naar Belgie.
    Groetjes, Opa

    BeantwoordenVerwijderen