donderdag 9 juli 2015

Donderdag 09-07-2015
Om 05.45 uur ging de wekker want ik wilde met de stroom mee naar Salcombe. Er was helaas weinig wind voorspeld en dat was inderdaad het geval. Slechts het laatste stukje trok de wind wat aan maar dat was recht op de kop. Ik heb de motor maar het werk laten doen.  Gelukkig was het maar een tochtje van ongeveer 18 mijl.
Op de rivier heb ik de passantensteiger gezocht en daar was nog net een plekje vrij. Even later gingen er overigens nog een paar boten weg. Even na de middag en in de loop van de middag werd het wel weer een stuk drukker, ik heb dus ook buren gekregen. In het stadje was het ook gezellig druk. Kwam misschien wel door het mooie weer. Morgen maar eens verder kijken waar ik naar toe ga, waarschijnlijk Torquay.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten