donderdag 30 juni 2011

Maandag 27-06-2011
De afgelopen dagen zijn we in Royal Clarence Marina gebleven en wandelingen gemaakt in Gosport en omgeving.
Vanochtend hebben we eerst boodschappen gedaan. Tonny had in één van de voorgaande dagen al een ticket online gereserveerd om terug te vliegen van Southampton naar Amsterdam. Ik hoefde pas om 11:30 uur te vertrekken. Zij heeft me eerste nog even meegeholpen met wegvaren en is toen met de trein van Portsmouth naar Southhampton Airport gegaan.
In het begin heb ik even erg lekker gezeild (grootzeil plus fok) maar na een paar uurtjes was de wind zodanig afgenomen dat de motor weer bij moest springen. Om 18:45 uur ben ik afgemeerd naast een ander jacht en direct daarna kwam er ook weer eentje naast mij liggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten