donderdag 9 juni 2011

Donderdag 09-06-2011
Ook vandaag staat er nog veel wind, ik had geen zin om daar weer tegenin te varen en ben dus in Cowes blijven liggen. Gelukkig wel een mooie dag met veel zon. Uiteraard weer boodschappen gedaan en bij een coffee- en tearoom (Tiffins) de blog bijgewerkt. Het valt mij zelf op dat ik deze reis tot nu toe niet veel foto's maak, waarschijnlijk omdat het weer veel dezelfde als van vorig jaar zouden zijn.
Als het goed is, wordt de wind morgenochtend wat minder en dan wil ik doorgaan naar Yarmouth, een heel mooi plaatsje slechts 10 mijl verder.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Hoi!!

    Blog weer lekker aan kunnen vullen vandaag. Soms kan een beetje wind toch handig zijn, wordt het blog weer bijgewerkt ;-)

    Het zal dinsdag wel een heftig tochtje zijn geweest in je eentje door Boulder Street. Je bent weer mooie verhalen aan het sparen voor bij een goed glas bier.

    Bedankt voor vorige week....volgend jaar stap ik op in Cows....ben ik er in iedergeval alvast :-)

    Veel plezier komende weken!!

    Gerben

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Henk en Tonny, heb begrepen van ma dat jullie nog steeds nier verder kunnen vanwege het geen goede omstandigheden van het weer, nou hier mis je ook niet veel gisteren windstil, maar voor de rest is het onstuimig weekend geweest. We zijn vorige week terug gekomen uit Turkeij we hebben goed naar onze zin gehad.

    nog veel plezier !!

    gr harry

    BeantwoordenVerwijderen