woensdag 10 juni 2015

Dinsdag 09-06-2015 en woensdag 10-06-2015
Deze dagen vanwege harde wind, met name bij Duinkerken (mijn volgend doel), ben ik in Oostende blijven liggen. De kuip en het dek lag bestrooid met zand dat door de wind over de muur van de jachthaven was gewaaid. Zelfs binnen door de kieren van de luiken kwam zand binnen.

Strandsculpturen
Kunstwerken
Vandaag in Oostende foto’s gemaakt. Vanaf 13 juni is er op het strand een heel grote expositie van strandsculpturen gebaseerd op disney-figuren. Verder stonden er op de boulevard wat grote metalen rode kunstwerken (bepaal zelf maar of je het mooi vindt of niet).
Hieronder zie de grote driemaster "Mercator".

3 opmerkingen:

  1. hoi opa ik ben bij oma aan het slapen.
    veel plezier met het zeilen ik vind het jammer :( dat ik niet mee kan en ik heb morgen mijn boekbespreking over het allerliefste veulen.
    XXX van Maud.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi opa.
    ik ben vandaag in het badje geweest in de tuin bij mama.
    jamer dat je er niet ben.
    XXX Van Annika.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Maud en Annika,
    Maud, succes met je boekbespreking.
    Annika, dat was zeker wel leuk in het badje.
    Meisjes, kusje van opa.

    BeantwoordenVerwijderen