vrijdag 16 juni 2017

Vrijdag 16-06-2017
Gisteren inderdaad een paar nieuwe accu’s gekocht en geprobeerd te installeren. Dat viel tegen want deze waren net iets hoger dan de oude zodat ze niet in de accuruimte pasten. Uiteindelijk heb ik de twee accu’s van de elektrische lieren in die accuruimte geplaatst en de nieuwe in de ruimte voor de accu’s t.b.v. de lieren, die ruimte was namelijk net iets groter. Voordat ik dat voor elkaar had, was het wel even zweten.
Vandaag op mijn gemak verder gevaren naar Vlissingen, een lekker rustig dagje zonder allerlei problemen die opgelost moesten worden. ’s Middags even boodschappen gedaan zodat ik weer een paar dagen vooruit kan.
In principe lijkt het weer voor morgen gunstig om naar Oostende te gaan. We zullen het zien morgenochtend.

Woensdag 14-06-2017
Vanochtend lekker op tijd vertrokken naar Middelburg. Slechts een klein eindje door het Kanaal door Walcheren. Vanmiddag en morgen de buitenaansluiting van de marifoon in orde maken. Verder hadden we in de afgelopen weken al eens gemerkt dat de gebruikersaccu’s heel snel ontlaadden zodra we geen walstroom hadden. Ook daar moet ik iets aan doen, waarschijnlijk een paar nieuwe kopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten