zaterdag 24 juni 2017

Donderdag 22-06-2017
Vandaag komt Tonny naar Southampton vliegen en vervolgens met de trein naar Brighton. Een paar keer contact met elkaar gehad en ze zou om ongeveer 20 over twaalf arriveren. Even na elf uur ben ik de wal op gegaan en naar een bushalte gelopen om naar het Centraal Station te gaan om haar af te halen. Normaal gesproken zou ik wel gaan lopen maar omdat ik zo’n ontzettende last van mijn linkerknie heb, ben ik met de bus gegaan. En terug naar de jachthaven hebben we natuurlijk ook weer de bus genomen. Daar bleek overigens dat ik in het bezit was van oude 5-pond biljetten (die ik 2 jaar geleden nog wel gebruikte). De buschauffeur raadde ons aan om ze bij een bank om te wisselen.
Vlakbij de haven hebben we als lunch een lekker broodje en een kop koffie gekocht. Daarna wat boodschappen gedaan bij de ASDA (een groot concern in Engeland) en toen naar de boot gegaan. Je waaide bijna van de steiger af, de verwachte harde wind was inderdaad opgestoken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten